Afbouwen antidepressiva lukt niet? Meld je hier!

Ervaringsverhalen

De Depressie Vereniging biedt je graag de gelegenheid om via deze website jouw verhaal met anderen te delen. Zij kunnen zo hun ervaring of probleem herkennen. Door het publiceren van ervaringsverhalen hoopt de Depressie Vereniging steun te verlenen aan iedereen die het leest.

Thema’s

Er is bij de ervaringsverhalen een onderverdeling gemaakt naar thema’s, zodat je in deze rubriek direct door kunt gaan met lezen van ervaringen die bij jouw belangstelling passen. Maak een keuze uit de volgende thema’s:

Jouw ervaring delen?

Wil je zelf je ervaring over je depressie en herstel met ons delen? Neem dan contact met ons op en je bijdrage komt na redactie op de site. De Depressie Vereniging kan je verhaal op jouw verzoek op de Facebookpagina of Twitter plaatsen, zodat je reacties op je verhaal kunt krijgen en je met anderen in gesprek kunt gaan. Neem contact op

Depressielijn

Als je liever niet al je zorgen wilt delen, maar ze toch graag wilt bespreken met een andere ervaringsdeskundige is er natuurlijk de Depressielijn (0900 – 6120909) om telefonische over je ervaringen te praten.