Depressie Connect: dé digitale community om anoniem ervaringen te delen aanmelden/inloggen

088-5054334 Depressielijn weer van start!

31 augustus 2020

Depressielijn weer in de lucht voor een luisterend oor!

Vanaf dinsdag 1 september 2020 gaat om 10.00 uur de Depressielijn weer de lucht in. De hulptelefoon van de Depressievereniging staat open voor iedereen met een depressie of hun naasten. Als je belt naar onze hulplijn krijg je een ervaringsdeskundige vrijwilliger aan de telefoon. Hierbij kun je gewoonweg je verhaal kwijt of om advies vragen. Vanuit hun ervaring kunnen onze vrijwilligers met je meedenken over wat een goede volgende stap voor jou zou zijn.

Op de volgende tijden zit er iemand voor jou klaar:

Ochtend : 10.00 uur- 12.30 uur
Middag  :  14.30 uur – 17.00 uur
Avond    :  19.00 uur – 21.00 uur

Het telefoonnummer is 088-5054334. De kosten voor deze lijn zijn de gebruikelijke belkosten. Je mag je vragen eventueel ook via de mail (depressielijn@depressievereniging.nl) stellen als je dat prettiger vindt. Ook dan zal een van onze ervaringsdeskundige vrijwilligers jouw vraag beantwoorden.

Woord van dank!
Het weer in het leven kunnen roepen van de Depressielijn is dankzij de steun van Janssen-Cilag B.V. mogelijk gemaakt. Zij vinden het belangrijk dat helemaal in deze tijd met Corona mensen met een depressie extra ondersteuning moeten krijgen. Wij zijn hen hiervoor erg dankbaar en vertrouwen erop met de vrijwilligers er een waardevolle ondersteuning van te gaan maken.