Afbouwen antidepressiva lukt niet? Meld je hier!

24 november: VHV Boksgala voor Depressie Vereniging

16 november 2018

VHV BoksgalaHet bijna ongelofelijke, maar fantastische bedrag van ruim 68.000 euro heeft Vereniging het Verschil dit najaar met verschillende activiteiten voor ons opgehaald. En het wordt nog meer! Op zaterdag 24 november is het tweejaarlijkse VHV Boksgala waarbij de sponsorgelden van de boksers naar de Depressie Vereniging gaan. Sponsoren kan nog steeds!

De boksers die op 24 november in de ring stappen bij SugarCity in Halfweg, zijn nu al gesponsord met een totaalbedrag van ruim 35.000 euro. In 2016 werd er tijdens het VHV Boksgala 80.000 euro ingezameld voor Het Leontienhuis (foto). Het zou natuurlijk geweldig zijn als we dat bedrag kunnen evenaren. Het doel is om met de opbrengst het aantal landelijke supportgroepen uit te breiden.

Boksers sponsoren

Het VHV Boksgala is een besloten evenement, maar je kunt wel de boksers sponsoren. De 24 deelnemers, die elk jaar in de ring stappen voor het goede doel, hebben geen ervaring met de bokssport, maar ze trainen vijf maanden lang intensief om in topconditie te komen voor het boksgala. Via de website van VHV kun je een bokser kiezen die je wil sponsoren.

Over Vereniging het Verschil

Eerder dit najaar hebben 45 leden van Vereniging het Verschil in Parijs 20 kilometer gerend en daarmee meer dan 33.000 euro opgehaald. Omgerekend leverde deze actie 1650 euro per kilometer op. VHV heeft vorig jaar na een pitch besloten dat de Depressie Vereniging het nieuwe goede doel zou worden dat ze in 2018 en 2019 zouden gaan steunen. De vereniging wil een waardevolle een duurzame bijdrage leveren aan de samenleving door actief geld in te zamelen voor goede doelen. Het geld wordt opgehaald bij acties en evenementen, zoals een pokertournooi, autorally of het lopen van een marathon. Het streefbedrag is 100.000 euro per jaar.

Meer weten over het VHV Boksgala 2018? Wil je ticket bestellen of een van de boksers sponsoren? Dat kan hier via de website van Vereniging het Verschil.