Afbouwen antidepressiva lukt niet? Meld je hier!

Op Valentijnsdag praat de dokter over de liefde…

9 februari 2018

Binnenkort is het Valentijnsdag. Hét moment in het jaar dat we onze geliefden in het zonnetje zetten. De dag waarop we onze liefde en waardering tonen voor de persoon die bij uitstek bij ons hoort. Ook mensen die voor depressie behandeld worden behandeld hebben vaak een partner. Zij kunnen hun partner met een depressie steunen en dat is van grote betekenis. Maar dat kan alleen als er ook aandacht voor hén is: hun gezondheid en welzijn, hun rol in de behandeling, hun visie op de problematiek. Aandacht en waardering van partners kan wonderen doen voor het hele gezin. Valentijnsdag, de dag van de liefde, is een goed moment om na te denken over hoe die waardering voor partners vorm gegeven kan worden en hoe we partners de zo nodige steun in de rug kunnen geven.

Het boek ‘Samen leven met psychische klachten’, door Ingrid Schoen en Mirjam van Pagée biedt een  handreiking aan partners om overeind te blijven rondom de turbulentie van hun partner met een depressie (of andere psychische problematiek).

Villa Balans geeft  instellingen/professionals de mogelijkheid voor de partners het boek met korting aan te schaffen. Daarmee geeft u de partners een steun in de rug  en een handreiking om zelf overeind te blijven en hun geliefde te blijven steunen. De exemplaren zijn hier te bestellen.

Uiteraard is het boek ook los verkrijgbaar. De paperback en het e-book zijn verkrijgbaar voor €20,- bij de boekhandel of online.