Afbouwen antidepressiva lukt niet? Meld je hier!

Vereniging het Verschil haalt met boksgala 80.000 euro op

28 november 2018

Vereniging het Verschil heeft afgelopen zaterdag maar liefst 80.000 euro opgehaald voor de Depressie Vereniging. Hiermee kunnen we verder bouwen aan ons landelijk netwerk van supportgroepen. Zodat iedereen die het nodig heeft een plek in een supportgroep kan krijgen.

Ambassadeur Stefan Groothuis, directeur Nathalie Kelderman en voorzitter Albert Hietink namen namens de Depressie Vereniging de cheque ter waarde van 80.000 euro in ontvangst. Voorafgaand aan de bokswedstrijden gaf Stefan Groothuis samen met Albert Hietink een korte toespraak in de ring, waarin zij het belang van de supportgroepen onderstreepten.

Boksgala Vereniging het Verschil

5-jarig lustrum

Tijdens de 5-jarige lustrumeditie van het besloten VHV Boksgala stonden 24 november 26 amateurboksers in de ring. Ter voorbereiding van de wedstrijden werden ze door professionele boksers klaargestoomd. De boksers haalden met elkaar bijna 56.000 euro aan sponsorgeld op. Samen met de tickets voor tafel- en staplekken liep het totaalbedrag op tot wel 80.000 euro. We zijn ontzettend blij en dankbaar dat we met dit geld ons landelijk netwerk van supportgroepen verder kunnen uitbouwen.

Goede doelen

Vereniging het Verschil zamelde de afgelopen tien jaar geld in voor diverse goede doelen, zoals het Leontienhuis, de Bart de Graaff Foundation en Stichting Metakids.