Depressie Connect: dé digitale community om anoniem ervaringen te delen aanmelden/inloggen

Webinar “Hoe blijf ik mentaal fit?”

6 mei 2020

Op woensdagavond 13 mei organiseert Het Fitte Brein een nieuw webinar, met als thema ‘Hoe blijf ik mentaal fit?’ Tijdens dit webinar vertelt dr. Christiaan Vinkers alles over je mentale gezondheid. Christiaan is psychiater en onderzoeker bij het Amsterdam UMC en doet hier onderzoek naar onder andere stress en veerkracht. Ook Lize Korpershoek schuift aan bij het webinar. Lize weet dat het niet vanzelfsprekend is om je mentaal fit te voelen: zij kreeg jaren geleden een burn-out. In dit webinar vertelt zij wat de impact hiervan was op haar leven en hoe zij hiermee omging.

Stel jouw eigen vraag!
Daarnaast zijn wij vooral benieuwd naar jouw mentale gezondheid en welke vragen jij over dit onderwerp hebt. Zeker in deze uitdagende tijd, die voor veel mensen gevoelens van stress, angst of somberheid met zich mee kan brengen. Tijdens het webinar beantwoorden Christiaan en Lize jullie vragen. Wil jij hierbij aanwezig zijn? Meld je dan gratis aan voor het webinar via: https://www.hetfittebrein.nl/mentaalfit/