Ervaringsverhalen

De Depressie Vereniging is een vereniging van leden. Leden met depressie ervaring, of hun partners, familie en vrienden met depressie ervaring. Iedere individuele ervaring is bijzonder en leerzaam voor anderen. Leden spreken met elkaar in supportgroepen of chatten op Depressie Connect. Maar soms wil je even je verhaal ‘op papier zetten’, misschien voor jezelf of om het te delen met andere leden die op deze manier ervaringen of problemen herkennen.
En dat helpt. Gedichten, blogs, brief of essay; deel het!

Thema’s

Er is bij de ervaringsverhalen een onderverdeling gemaakt naar thema’s, zodat je in deze rubriek direct kunt doorgaan met lezen van ervaringen die bij jouw belangstelling passen. Maak een keuze uit de volgende thema’s:

Door het publiceren van al die verschillende individuele ervaringsverhalen hoopt de Depressie Vereniging steun te verlenen aan diegene die het leest. De Depressie Vereniging biedt bijna volledige vrijheid aan haar leden op deze pagina’s. We voeren geen eindredactie. Wel controleren we op kwetsende teksten, reclame of oproep tot onderzoek (voor dit laatste verwijzen we u naar deze pagina).

Jouw ervaring delen?

Wil je zelf je ervaring over je depressie en herstel met ons delen? Neem dan contact met ons op en we nemen je bijdrage in behandeling en plaatsen hem op de site. Laat ons weten wat het hoofdonderwerp is waaronder we de tekst kunnen rubriceren. Vervolgens krijg je van ons een bericht als het geplaatst is. Je kan dan zelf via social media een directe link naar je bijdrage plaatsen.

Neem contact op