Doneer nu

Gezocht: Grafisch ontwerper (vrijwilliger)

19 april 2021

De landelijke Depressie Vereniging viert dit jaar haar tien jarige bestaan, maar is daarmee een nog relatief jonge patiëntenvereniging die volop aan het bouwen is.  Met de middelen en mensen die we nu hebben werken we aan de groei en professionalisering van de organisatie. Zo willen we het aanbod voor onze leden continu verbeteren, ons ledental laten stijgen en meer vrijwilligers aan ons binden. Met het bureau en de vrijwilligers kunnen we activiteiten organiseren waar onze leden wat aan hebben. Allemaal met het doel om bij te dragen aan de kwaliteit van leven van mensen met depressie en hun naasten. Ter versterking van ons Marketing & Communicatieteam op het bureau zijn wij op zoek naar een

Grafisch ontwerper (vrijwilliger, op projectbasis)

De functie

Ben jij Grafisch ontwerper en bekend met depressie, wellicht lid van de Depressie Vereniging?

Dan kunnen we jouw hulp heel goed gebruiken. De Depressie Vereniging is dé patiëntenvereniging in Nederland voor mensen met depressie en hun naasten. De grotendeels op vrijwilligers draaiende vereniging heeft een enthousiast Marketing & Communicatie team dat op velerlei manieren de communicatie verzorgt: website, flyers, socials, advertenties et cetera.

We zoeken iemand die:

In het kader van een professionaliseringsslag zijn we per onmiddellijk op zoek naar een grafisch ontwerper voor gemiddeld 4 uur per week. Het is een vrijwillige vacature waarin je samenwerkt met en begeleid wordt door professionals. Verder vragen we van je dat je:

• Bekend bent met noodzakelijke ontwerpprogramma’s voor print en digitaal (ook animatie)
  • Communicatief vaardig bent
  • Zelfstandig kan werken.

Wat we je bieden:

• Professionele begeleiding
  • Aansluiting bij een netwerk van marketing- en communicatieprofessionals.

Vragen?

Interesse? Vragen? Neem contact op met ons bestuurslid Marketing & Communicatie, Eric de Wit, via e.dewit@depressievereniging.nl.

Reageren

We zien jouw reactie graag tegemoet. Je motivatie en cv kun je mailen naar: info@depressievereniging.nl o.v.v. ‘Grafisch ontwerper’.

Supportgroepen

Depressie Connect