Afbouwen antidepressiva lukt niet? Meld je hier!

Bestuur Depressie Vereniging

Albert Hietink, voorzitter

Albert Hietink is sinds 26 mei 2018 voorzitter van de Depressie Vereniging.

Martin Kas, secretaris

Martin Kas is werkzaam in de juridische dienstverlening en werkt daarnaast als freelance koordirigent  en koorzanger.  Op de Posbank is hij regelmatig als hardloper te vinden of met echtgenote en dochter of zoon op wandelschoenen. Binnen de vereniging heeft hij de functie van secretaris

Stefan Pool, penningmeester

Stefan Pool is de penningmeester van de Depressie Vereniging. Hij is salesmanager, heeft een gezin en zet zich in zijn vrije tijd in voor de Depressie Vereniging.

Bart Groeneweg, bestuurslid

Bart Groeneweg is opgeleid als klinisch pedagoog in Utrecht en gepromoveerd op onderzoek naar drugverslaafde ouders en hun kinderen. Zijn werkervaring ligt in de jeugdzorg en de gehandicaptenzorg en meer dan 20 jaar in de functie van bestuurder. Daarnaast is hij altijd actief geweest in diverse brancheorganisaties. Binnen het bestuur van de Depressie Vereniging heeft Bart de portefeuille wetenschappelijk onderzoek, wat goed aansluit bij zijn ervaring en kennis.