Afbouwen antidepressiva lukt niet? Meld je hier!

Voor jou, mét jou

Jouw ervaring met depressie delen?

Heb jij een depressie meegemaakt van jezelf of iemand in jouw omgeving? Wil je daarover een zelfgemaakte blog, website, documentaire, boek of iets anders delen met anderen? Dat kan als je lid bent van de Depressie Vereniging. Neem contact met ons op en je bijdrage komt na toetsing op deze webpagina. Zo inspireren we elkaar! Zie de toelichting en voorwaarden onderaan deze webpagina.

Aanbod

afbeelding_boek_Tura

Tura Gerards (1957) uit Amsterdam werd in 2007 ‘per ongeluk’, na 32 jaar lijden,op een ‘verrassende manier’ bevrijd van alle depressie-symptomen. Zie zijn filmpje en zijn boek

Een website/blog van Rinske Jansen over depressie, vallen, opstaan en toch weer vallen, over psychiaters, medicatie, hardlopen en hoe in hemelsnaam een gezin met 3 kinderen en een eigen bedrijf te combineren valt met een depressie.

dag depressie

Zoek je iets anders dan pillen en praten? Holistische massagetherapie brengt je uit je hoofd in je lijf. Zo kun je ervaren wat de kern is van jouw depressie en kom je weer in contact met jezelf:  www.dagdepressie.nl.

Experiment

De Depressie Vereniging ontvangt wekelijks vragen van mensen die aandacht vragen voor hun boek, documentaire, fotografie, blog of anderszins. Allemaal mensen die geconfronteerd zijn met een depressie, er open over zijn en anderen willen helpen. Deze webpagina is een antwoord op die behoefte en een experiment gedurende 2018.

Disclaimer / eigen verantwoordelijkheid

De Depressie Vereniging is niet verantwoordelijk voor de inhoud en kwaliteit van de content waarnaar wij linken. We geven nadrukkelijk géén advies! Het is aan jou zelf te beoordelen of het aanbod van onze leden iets voor je is.