Depressie Connect: dé digitale community om anoniem ervaringen te delen aanmelden/inloggen

Supportgroepen

N.B. De supportgroepen komen weer live bij elkaar. Natuurlijk houden we ons aan alle veiligheidsmaatregelen. Aanmelden is ook nu mogelijk.

Wij organiseren in heel Nederland supportgroepen. Een supportgroep is een vorm van zelfhulp. Een groep bestaat uit mensen die een depressie hebben, of hebben gehad. Zij komen ongeveer één keer per maand bij elkaar om ervaringen uit te wisselen en te bespreken hoe zij met hun depressie omgaan. Alles is in deze groepen bespreekbaar: het innerlijk leven, sociale contacten, werk, hobby’s. Iedere groep heeft twee gespreksbegeleiders die zelf ook een depressie hebben meegemaakt. Hieronder vind je de lijst van onze actuele supportgroepen. Je kunt je aanmelden door op de plaatsnaam te klikken. Staat jouw plaatsnaam er niet bij? Klik dan hier om je aan te melden.

Voor vragen kun je contact opnemen met onze landelijke coördinator: supportgroepen@depressievereniging.nl.

Regio Noord

Regio Noord-Holland

Regio Flevoland

Regio Gelderland

Regio Overijssel

Regio Utrecht

Regio Brabant

Regio Zeeland

Regio Zuid-Holland

Regio Limburg

Gespreksbegeleiders gezocht

Interesse om een groep te begeleiden? We zoeken gespreksbegeleiders voor groepen in heel Nedrland. Stuur ons een bericht als je interesse hebt. Lees hier meer over gespreksbegeleider worden.